wtorek, 12 sierpnia 2014

Rozdział 3

-możecie przestać !!!!
moim oczom ukazało się dwóch przystojniaków. Brunet o lokowanych włosach i zielonych oczach oraz farbowany blondyn o niebieskich oczach
Oni nam odpowiedzieli :
-cześć !!!!
-zachowujecie się jak dzieci-stwierdziła Kate a ja jej odpowiedziałam na ucho:
-bardzo ładne dzieci.
Odwróciłyśmy się i zaczęłyśmy o nich rozmawiać
-oni mi kogoś przypominają, ale nie wiem kogo-powiedziałam
-Mi też. Ciekawe czy mają dziewczyny-powiedziała Katherine*
Nagle usłyszałyśmy :
-nie mamy jesteśmy wolni, a wy bardzo ładne
Obydwie wybuchłyśmy śmiechem. Oni też zaczęli się śmiać. Po chwili powiedzieli :
-co w tym jest śmiesznego nie wierzycie nam ?
-My ? ładne ? serio ?!?!?!-znowu zaczęliśmy się śmiać
-A czemu uważacie, że nie jesteście ładne ? Przecież jesteście bardzo piękne-powiedział loczek
A Kate mu odpowiedziała :
-Gdybyśmy były ładne to teraz byśmy miały chłopaków
-A co nie macie ?- powiedział blondyn
-nie mamy-odpowiedziałam
Wtedy sobie przypomniałam skąd ich kojarzę. Przeprosiłam ich i odwróciłam się z siostrą do nich plecami. Powiedziałam jej :
-Pamiętasz kto znajdował się na wszystkich plakatach w naszym starym pokoju z dzieciństwa ?
-No One Direction
-No właśnie
-Sądzisz, że to....nie wydaje ci się-powiedziała ze zdziwieniem Kate
-Tak sądzę że to Niall i Harry z 1D i zaraz ci to udowodnie, że to oni
Odwróciłam się i powiedziałam do nich :
-Hej Niall i Harry
-Skąd wy znacie nasze imiona ?- zapytał zielonooki
-FBI czy co ?-dodał blondyn
-Jaka dawna fanka nie rozpozna swoich idoli ?
-Dawna ? dlaczego dawna ?-spytał Nialler
-Bo my kiedyś przestałyśmy wierzyć, że was spotkamy i tak jakoś wyszło
-A więc to tak-Powiedział Harry i po chwili dodał:
-A Niall mi mówił zanim weszliśmy do samolotu, że ma przeczucie iż dzisiaj podczas lotu poznamy dwie wyjątkowe dziewczyny. Miał rację a ja mu nie chciałem wierzyć.
-I co spotkaliście?-spytała się Kate
____________________________________________________
Katherine*-to pełne imię od zdrobnienia Kate (tak jakby ktoś nie wiedział)

Prosimy komentujcie. To dla nas bardzo ważnie gdyż nie wiemy czy jest sens pisania tego bloga. Dziękujemy osobą które skomentowały nasze przeprosiny a no właśnie co do anonimków PODPISYWAĆ SIĘ !!!!!!! jeszcze raz dziękujemy Kc :****** miśki i do następnego

~ Crazy sisters :D


10 komentarzy:

  1. Bombowy rozdział ale jakbyscie mogły pisać trochę dłuższe te rozdziały ale u tak jest nie samowite i od teraz zaczynam czytać waszego bloga i nie usuwajcie go

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromna ilość błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i językowych. Rozdziały są nudne. To, co było w trzech rozdziałach, ja opisałabym w połowie pierwszego. Prolog? Hmm, to nawet nie prolog, a pierwszy rozdział. Prolog wygląda zupełnie inaczej. Opowiadanie jest oklepane, wszystko to już się działo w stu innych blogach o 1D. Nuda, nuda, nuda.
    Twitter- @zuzia161198

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra powiem tak, że tobie się to nie podoba to nie moja wina, a że jest dużo błędów to ja wiem bo pisałam na szybko i późno i ja jeszcze nie czytałam, żeby akcja toczyła się w taki sposób jak ten na innych blogach wiesz co ? Nie chcesz nie czytaj a nie tej nas dołujesz. Rozdziały są krótkie, ponieważ moja siostra co chwilę wychodzi na dwór (przypominam że ten blog piszę z siostrą) i nie mamy jak pisać więc, są krótkie rozdziały. A w ogóle przeczytaj komentarz powyżej podoba jej się nasz blog do tego jeszcze pod pierwszym i drugim rozdziałem jest to samo. Jest dużo komentarzy pozytywnych i z tych wszystkich opinii twoja jest jedyna negatywna. Więc tak jak mówiłam albo czytasz albo nie mnie to już nie interesuje. Dziękuję z uwagę.~Kasia z Crazy sisters

      Usuń
    2. Tak, bo ty najlepiej byś napisała -.- Może Kasia jest dyslektykiem? Jezuu, nie podoba się nie czytaj i nie komentuj, bo tylko spam jej robisz kurwa mać -.-

      Usuń
  3. Nie zgadzam się z osobą powyżej. Opowiadanie może być całkiem fajne. Błędy to jedno, ale każdy je popełnia. Jedyne co mnie rozbraja, to to że nie było ich stać na bilet na koncert, a teraz znikąd mają laptopy, tablety no i wielki dom z basenem w Londynie xd to trochę śmieszne xd Ale mimo tego całkiem spoko :) - Roxana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i wiesz mnie też to rozbraja moja siostra to wymyśliła, że kiedyś nie miały kasy na bilet na koncert 1D a teraz dom z basenem. Ja się śmieję, że wygrały w totka jeeeeeeej hahahahaahaha~Kasia z Crazy sisters

      Usuń
  4. Rozdział jest bardzo fajny.
    Jedynym, maciupeńkim minusem są właśnie te krótkie rozdziały. Tylko mówie, że to jest mikroskopijny minus, a reszta Waszego bloga jest świetna!!

    Tosia xx

    OdpowiedzUsuń
  5. TO. JEST. ŚWIETNEEEE!!!!!!!!!
    Wiem, to dopiero początek, ale czuje, że jak akcja się rozwinie to będzie to jeden z najlepszych blogów jakie czytam!
    A więc weny życzę i dawajcie mi tu 4 rozdziałł!
    JK

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo *-* dawajcie nexta plz <3 (przepraszam, ale dopiero dziś natknęłam się na Waszego bloga). Co do pomysłu, jest mega *o* nawet bym nie pomyślała o takim skoku w przyszłość. Suuuuper!!! <3
    "Jaka dawna fanka nie rozpozna swoich idoli ?" huh. Co za pytanie? Każda fanka rozpozna idola...
    Boże, chyba za bardzo się wkręciłam... No cóż. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się nowy i trochę dłuższy rozdział. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń