środa, 5 marca 2014

Rozdział 1

Dzień wyjazdu 

*oczami Kate*


Zostały tylko nie całe 2 godziny do naszego lotu. Większość rzeczy spakowałam dzień wcześniej wieczorem teraz muszę tylko drobnostki takie jak: kosmetyczka, ładowarka, laptop, a tableta schowam do moje torebki jakby mi się nudziło podczas lotu. Jestem ciekawa na jakim etapie pakowania jest moja siostra Alex. Ja spakowałam wszystkie moje rzeczy w 4 walizki. Postanowiłam pójść do jej pokoju i sprawdzić. Gdy tam doszłam doznałam szoku, wszystkie rzeczy leżały na podłodze, a koło niej leży 6 pustych walizek. Zapytałam jej się:
-Alex co to ma być ?!?!?! Jeszcze niespakowana ??? Zaraz wyjeżdżamy.
-A ty jak zwykle się czepiasz. Lepiej mi pomóż, a nie stoisz i narzekasz.
-No dobrze pomogę ci, ale co mam pierwsze pakować ???
-nie wiem byleby wszystko co leży na ziemi było spakowane.
-To wszystko zabierasz ??? A czemu nie pakowałaś się wczoraj ???
-No, bo musiałam się ze wszystkimi pożegnać.
-No dobra już nic nie mówię, pośpieszmy się z tym pakowaniem.
-I to jest najmądżejsze co powiedziałaś odkąd weszłaś do mojego pokoju. 
-Dzięki !!! Ej...co to ma znaczyć ?!?!?
-Hahahahaha nic pośpieszmy się nie ma czasu.
-No dobra później o tym pogadamy.
-Okej, ale teraz nie gadaj tylko mi pomóż.
-No już. 

 *Pakowanie na początku*
*Gdy wszystko już było spakowane*
(Alex)
   

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Prolog jest bardzo zachęcający.
    czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://hope-fanfiction-louis-tomlinson.blogspot.com/ Super i zapraszam do siebie, mam nadzieję, że skomentujesz ;)/ Lady Blues

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że przeczytam choć jest dosyć dużo rozdziałów ale czego się nie robi dla takich cudownych czytelniczek jak np. ty no cóż szykuje się cudowne chwile spędzone na czytaniu o Lou

      Usuń
  3. Ohhh . Znam tą Alex i Kate osobiście i ich teksty idealnie pasują do nich . : )

    Kate przekaż Alex że ją kocham :) Lovciam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo . : ) Kasia kiedy wstawicie 2 część bo ja się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  4. Hej.
    Super blog.
    Zaczynam dopiero czytać, ale mnie wciągnął.
    Zapraszam do mnie one-direction-life-sweet.blogspot.com
    Enjoy. xx

    OdpowiedzUsuń