poniedziałek, 17 marca 2014

Rozdział 2

*oczami Alex*

Dobrze,że moja siostra przyszła i pomogła mi się pakować sama nie dałabym rady, ale musiałam się z nią trochę podroczyć. Ona się aż o to prosiła. Pakowałyśmy mnie przez 40 minut. Została tylko 1 godzina i 20 minut do latu bałam się, że nie zdążymy. Miałyśmy lecieć pierwszą klasą. Rodzice kupili nam dom w Londynie z basenem, żebyśmy nie musiały mieszkać w akademiku : 
 *nasz nowy dom*


 Gdy dojechałyśmy na lotnisko zostało tylko 30 minut do lot, a musiałyśmy jeszcze przejść kontrolę. 

*25 minut później*

Wreście jesteśmy w samolocie, a już się obawiałam, że nie zdążymy, ale udało się zaraz lecimy. Obydwie bardzo się cieszmy i jednocześnie boimy to będzie dla nas nowa przygoda. Ja idę na studia psychologiczne, bo chcę być psychologiem i pomagać ludziom w ich problemach. Moja siostra Kate chce być fotografką od małej dziewczynki fotografowała mnie i wszystko wokół. Te zdjęcia lubię najbardziej:

 *Ja Alex jeszcze w Polsce*







Ale przejdę do rzeczy. Siedzimy w samolocie. Już lecimy nagle czuję jak ktoś mnie dotyka i zaczyna się śmiać. Moja siostra po chwili czuła to samo. Przez 10 minut jakoś to znosiłyśmy aż w końcu nie wytrzymałyśmy, odwróciłyśmy się i powiedziałyśmy równo:(...) 

____________________________________________________

Prosimy komentujcie. To dla nas bardzo ważnie gdyż nie wiemy czy jest sens pisania tego bloga. 

~ Crazy sisters :D






13 komentarzy:

  1. Dalej ja chcę widzieć dzisiaj następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej ! Ale szkoda, że krótkie ;c Napiszecie dzisiaj new rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! :D Tylko może tak dłuższe rozdziały? ;D czy możecie usunąć te hasło przed dodaniem komentarz, bo to wkurza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję Cię do Libster Award! Więcej info tutaj : - http://me-ad-vampire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no. Zapowiada się fajnie. :D I z adzam się trochę dłuższe rozdziały! W sumie panuje trochę chaos, ale będzie lepiej. ;D
    Dziękuję za zaproszenie i dodaję wasz blog do czytanych :D

    [http://psychopathic-love.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy że skomentowałaś

      Usuń
    2. Zapraszam też na mój drugi blog
      od-marzen-do-milosci.blogspot.com

      Usuń
  6. napiszcie już next bo nie wytrzymam normalnie
    a tak przy okazji rozdział zajefajny ;p
    jeszcze jedno:
    lovciam cię Kasiu i Olciu ;** ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. napiszcie już next bo nie wytrzymam normalnie
    a tak przy okazji rozdział zajefajny ;p
    jeszcze jedno:
    lovciam cię Kasiu i Olciu ;** ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam was do Libstar Award :3 Więcej tutaj: http://psychopathic-love.blogspot.com/2014/04/liebstar-award-czy-jakkolwiek-sie-to.html

    OdpowiedzUsuń
  9. http://imagine-o1d.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html Jesteś nominowana prze ze mnie.Nie ma za co. Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń